Sveriges mest sålda kundservicebok
”PG Wettsjö har förmågan att beskriva verkligheten så att man inspireras, förstår budskapet och känner igen sig”, så beskrev en samarbetspartner PG Wettsjö. Oavsett om PG håller en föreläsning eller skriver en bok så har han en talang för att förmedla och tydliggöra ett budskap.
BÖCKER AV PG WETTSJÖ:
Ge kunden och omgivningen en positiv chock, (reviderad 2021) är en uppdatering med nya kapitel av föregångaren "Ge kunden en positiv chock". Boken handlar i huvudsak om bemötande, kommunikation och service. Boken har tillsammans med föregångaren "Ge kunden en positiv chock" sålts i över nästan 20 000 exemplar.
Ge kunden en positiv chock, (2012) handlar om kundservice och har sålts i närmare 15 000 exemplar. Den är just nu Sveriges mest sålda kundservicebok. Vi rekommenderar uppföljaren "Ge omgivningen en positiv chok". Det är samma bok som är kompletterad med ytterligare några nya kapitel.
Trollbind dina åhörare, (2015) skrev PG tillsammans med Helena Bolsöy. Den handlar om hur du lyckas med att presentera ditt budskap på bästa sätt oavsett om du ska presentera ett budskap till dina chefer, dina kollegor eller dina vänner.
När surpuppan log, (2008) skrev PG tillsammans med John Steinberg. Boken visar vikten på god kommuniaktin och hur du blir undviker missförstånd. Boken belönades med priset ”Årets bokstöd”.
OBS! Vid beställning under 600 SEK tillkommer frakt och exp.avgift på 75 SEK.